Advertisement

קריסת חניון שערי צדק / אושרה הקמת מכון רדיותרפיה ארצי בשערי צדק - ירושלים נט - על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים.

קריסת חניון שערי צדק / אושרה הקמת מכון רדיותרפיה ארצי בשערי צדק - ירושלים נט - על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים.. הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה.

נדלן נווה צדק - דירה להשכרה בתל אביב - נדל"ן נווה צדק
נדלן נווה צדק - דירה להשכרה בתל אביב - נדל"ן נווה צדק from www.neve-tzedek.co.il
כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים.

צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו.

חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה.

מרכזי בריאות - Margolin Bros
מרכזי בריאות - Margolin Bros from www.margolin-bros.com
חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען.

במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו.

ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לא ידוע על לכודים או נפגעים. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום:

קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף). מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה.

N12 - ראשוני: חניון קרס בביה"ח שערי צדק בירושלים
N12 - ראשוני: חניון קרס בביה"ח שערי צדק בירושלים from img.mako.co.il
המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי.

הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק.

לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. לא ידוע על נפגעים באירוע: לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021.

Posting Komentar

0 Komentar